Schoolmeubilair

        Raamovereenkomst voor schoolmeubilair. 
      Het gaat hier over de uitrusting van een klaslokaal en bureau- en vergaderruimtes van een school, inbegrepen zijn schoolmeubilair (met zijn vervangonderdelen)



      Nieuwsblog


       

      11 juli 2025 tem 9 juli 2029


       

      Open raamovereenkomst 

      (er is geen deadline voor inschrijven)

      Meer info over open raamovereenkomsten

       

      het gepubliceerde bestek administratief en contractuele bepalingen voor 2025-2029


      het gepubliceerde bestek technische bepalingen voor 2025-2029 



      De raamovereenkomst is gegund op 10 februari 2025 aan 3 leveranciers volgens een cascadesysteem.

      Waarborgtermijn van minimum 7 jaar op de inventarisproducten en minimum 2 jaar op de catalogusproducten. 

      De leveringstermijn wordt bepaald op maximum 12 weken, naleveringen worden voorzien binnen de 14 kalenderdagen.


      De prijslijst/kortingen  (excl BTW) zijn vertrouwelijk en zijn enkel te gebruiken met het oog op het onderzoek naar een eventuele afname van de raamovereenkomst of in het kader van de uitvoering van deelopdrachten ten behoeve van de afnemer. De gebruiker van deze informatie vrijwaart DOKO voor alle aanspraken van derden in geval van oneigenlijk gebruik van deze informatie.


                Rangschikking Cascade

                  Leverancier

                VANERUM

                2

                DOX

                3

                MARSIVAL-DUBOCCAGE


                Catalogus Leveranciers met DOKO-prijzen

                VANERUM: Scholen kunnen op eenvoudig verzoek via doko@vanerum.be de login verkrijgen voor de landingspagina 

                https://www.vanerum.be/nl/welkom-doko-school.

                In dit klantenportaal kunnen ze alle informatie terugvinden van catalogus, inventaris, renders,…

                DOX: Scholen die zich inschrijven op de raamovereenkomst krijgen toegang tot een specifieke webpagina (met paswoord): https://www.dox.be/KOV.  De webpagina bevat oa de catalogus en een link naar webinars.  Nadat het mandaat werd gegeven zal de school worden gecontacteerd en link en paswoord worden doorgestuurd.
                MARSIVAL-DUBOCCAGE: Scholen die inschrijven op de Doko raamovereenkomst, kunnen via info@marsival.be een login voor onze webshop ontvangen. In onze webshop vinden de scholen het meubilair uit de inventarislijsten en uit de algemene cataloog. Onze Customerservice en Adviseurs Projectinrichting kunnen via +32 (0) 56 221 223 gecontacteerd worden voor vragen over het assortiment, het bestelproces, brochures, stalen en het maken van inrichtingsplannen.


                Hoe inschrijven

                Door het mandaatformulier digitaal te ondertekenen. Wij brengen de leverancier op de hoogte en dan kun je aansluitend bestellen binnen deze raamovereenkomst.


                Contactgegevens leveranciers 
                Voor al jullie vragen betreffende deze raamovereenkomst:

                Vanerum Belgium NV

                Dox NV

                • Antwerpsesteenweg 501,2500 Lier
                • info@dox.be  
                • https://www.dox.be/leeromgevingen
                • Scholen die zich inschrijven op de raamovereenkomst krijgen toegang tot een specifieke webpagina (met paswoord):  https://www.dox.be/KOV
                  De webpagina bevat oa de catalogus die zij voor DOKO hebben uitgewerkt, en een link naar webinars!
                  Nadat het mandaat gegeven is, zal de school gecontacteerd worden en de juiste link en paswoord ontvangen. 

                Marsival-Duboccage BV


                 DOKO stafmedewerkers

                Ann Walterus


                ann.walterus@katholiekonderwijs.vlaanderen 
                02 507 06 79

                Stefanie Gryson

                stefanie.gryson@katholiekonderwijs.vlaanderen
                02 507 06 43


                Ook interesse in een andere raamovereenkomst?