Kantoorpapier
Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoorpapier
1 april 2019 - voorjaar 2023 ( 2 jaar + 1 + 1)
Looptijd van 2 jaar met mogelijk 2 keer een verlenging door DOKO van 1 jaar
Open
raamovereenkomst
(inschrijving mogelijk tijdens de ganse looptijd)
Meer info over open raamovereenkomsten
De opdracht werd gegund aan INAPA.
Vanaf 1 november 2020 tot 30 april 2021 is volgende prijslijst van toepassing.
Hoe Inschrijven
Door het mandaatformulier ondertekend digitaal terug te bezorgen aan DOKO. Vanaf het ogenblik dat DOKO het ondertekende mandaat heeft, brengen we de leverancier hiervan op de hoogte en kan er aansluitend gestart worden met bestellingen binnen deze raamovereenkomst.
De mandaten van de vorige raamovereenkomst (IRO) zijn niet geldig voor deze raamovereenkomst.
Contactgegevens leveranciers
INAPA Belgium
Vaucamplaats 30 1654 Huizingen
Commercieel bediende Christel Van Asbroeck
02 363 28 05
c.vanasbroeck@inapa.be