Kantoorpapier
Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoorpapier
1 april 2019 - voorjaar 2023 ( 2 jaar + 1 + 1)
Werd uitzonderlijk verlengd tot voorjaar 2024
Looptijd van 2 jaar met mogelijk 2 keer een verlenging door DOKO van 1 jaar + extra verlenging 1 jaar
Open
raamovereenkomst
(inschrijving mogelijk tijdens de ganse looptijd)
Meer info over open raamovereenkomsten
De opdracht werd gegund aan INAPA.
Deze raamovereenkomst werd met 1j verlengd!
Wegens de hoge prijzen van het papier is het nu niet het moment om een nieuwe raamovereenkomst uit te schrijven.
Tot 31 december 2023 is volgende bestel/prijslijst van toepassing (standaardproducten zijn in prijs gedaald vanaf 16 oktober)
(Volgens artikel 38/9 KB uitvoering (uitzonderlijke omstandigheden) is er een tijdelijke prijsaanpassing gevraagd en heeft DOKO deze na grondige controle doorgevoerd)
Hoe inschrijven
Door het mandaatformulier digitaal ondertekend terug te bezorgen aan DOKO. Vanaf het ogenblik dat DOKO het ondertekende mandaat heeft, brengen we de leverancier hiervan op de hoogte en kan er aansluitend gestart worden met bestellingen binnen deze raamovereenkomst.
De mandaten van de vorige raamovereenkomst (IRO) zijn niet geldig voor deze raamovereenkomst.
Contactgegevens leveranciers
INAPA Belgium
Vaucumplaats 30, 1654 Huizingen
- Commercieel bediende Christel Van Asbroeck: 02/363 28 05
- c.vanasbroeck@inapa.be www.inapaonline.be