Kantoorpapier


                  Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoorpapier

      Odoo • Tekst en afbeelding

       

      1 april 2019 - voorjaar 2023 ( 2 jaar + 1 + 1)

      Werd uitzonderlijk verlengd tot voorjaar 2024 

      Looptijd van 2 jaar met mogelijk 2 keer een verlenging door DOKO van 1 jaar + extra verlenging 1 jaar

       

      Open  raamovereenkomst

      (inschrijving mogelijk tijdens de ganse looptijd)    

        Meer info over open raamovereenkomsten

      De opdracht werd gegund aan INAPA.

      Deze raamovereenkomst werd met 1j verlengd!
      Wegens de hoge prijzen van het papier is het nu niet het moment om een nieuwe raamovereenkomst uit te schrijven.

      Volgende bestel/prijslijst van toepassing.


                Hoe inschrijven

                Door het mandaatformulier digitaal ondertekend terug te bezorgen aan DOKO.  Vanaf het ogenblik dat DOKO het ondertekende mandaat heeft, brengen we de leverancier hiervan op de hoogte en kan er aansluitend gestart worden met bestellingen binnen deze raamovereenkomst.

                De mandaten van de vorige raamovereenkomst (IRO) zijn niet geldig voor deze raamovereenkomst.


                Contactgegevens leveranciers



                INAPA Belgium

                 Vaucumplaats 30, 1654 Huizingen

                • Commercieel bediende Christel Van Asbroeck: 02/363 28 05
                • c.vanasbroeck@inapa.be
                • www.inapaonline.be
                •  

                 

                Contactgegevens Doko

                 

                Bedrijfsteam

                Stefanie Gryson

                stefanie.gryson@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 06 43

                 

                Bedrijfsteam

                Ann Walterus

                ann.walterus@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 06 79

                Ook interesse in een andere raamovereenkomst? Overzicht