Kantoorpapier


                  Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoorpapier

      Odoo • Tekst en afbeelding

       

      1 april 2019 - voorjaar 2023 ( 2 jaar + 1 + 1)

       

      Looptijd van 2 jaar met mogelijk 2 keer een verlenging door DOKO van 1 jaar

       

      Open  raamovereenkomst

      (inschrijving mogelijk tijdens de ganse looptijd)    

        Meer info over open raamovereenkomsten

      De opdracht werd gegund aan INAPA.

      Vanaf april 2022 tot juli 2022 is volgende bestel/prijslijst van toepassing
      (Volgens artikel 38/9 KB uitvoering (uitzonderlijke omstandigheden) is er een tijdelijke prijsaanpassing gevraagd en heeft DOKO deze na grondige controle doorgevoerd)


                Hoe Inschrijven

                Door het mandaatformulier digitaal ondertekend terug te bezorgen aan DOKO.  Vanaf het ogenblik dat DOKO het ondertekende mandaat heeft, brengen we de leverancier hiervan op de hoogte en kan er aansluitend gestart worden met bestellingen binnen deze raamovereenkomst.

                De mandaten van de vorige raamovereenkomst (IRO) zijn niet geldig voor deze raamovereenkomst.


                Contactgegevens leveranciers


                INAPA Belgium
                Vaucamplaats 30 1654 Huizingen

                Commercieel bediende  Christel Van Asbroeck
                02 363 28 05
                c.vanasbroeck@inapa.be     

                www.inapaonline.be

                 

                Contactgegevens Doko

                 

                Bedrijfsteam

                Stefanie Gryson

                stefanie.gryson@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 06 43

                 

                Bedrijfsteam

                Ann Walterus

                ann.walterus@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 06 79

                Ook interesse in een andere raamovereenkomst? Overzicht