Nieuwe raamovereenkomst Hygiëne services
vanaf 1 februari 2024
Deze raamovereenkomst heeft betrekking op 3 diensten:
- Katoenen handdoekrollen: het plaatsen van dispensers en het leveren en ophalen voor reiniging van katoenen handdoekrollen;
- Hygiëneboxen: het leveren/reinigen en omruilen van hygiëneboxen (voor maandverbanden en tampons)  
- Schoonloopmatten: het leveren/reinigen en omruilen van schoonloopmatten (al dan niet op maat gemaakt)
 
Het betreft een raamovereenkomst met één perceel en met één inschrijver. 
Vanaf 1 februari 2024 is het mogelijk om af te nemen van deze raamovereenkomst die 4 jaar zal lopen. 
De deelopdrachten die op basis van deze raamovereenkomst worden geplaatst, hebben een looptijd van 5 jaar. Een deelopdracht is vanaf de derde verjaardag van de deelopdracht kosteloos te verbreken mits een vooropzeg van 3 maanden. De leverancier is verantwoordelijk voor installatie (en weghalen na afloop van de deelopdracht) van de dispensers (katoenen handdoekrollen) of het aanleveren en ter beschikking houden van katoenen handdoekrollen, schoonloopmatten en hygiëneboxen.
 
We raden de gebruiker ten stelligste aan om deel 3 Technisch deel eerst te lezen alvorens een schoolspecifieke offerte te laten maken en gebruik te maken van de dienstverlening.
 
Alle modaliteiten over deze raamovereenkomst vind je hier
 

in Doko
An Vrijders
30 januari, 2024
Archief
Overschrijding bandbreedte elektriciteit 2023 leidt tot kleine meerkost voor 2023