Kantoorpapier
Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoorpapier
start 1 september 2024
Looptijd van 4 jaar
Open raamovereenkomst
(inschrijving mogelijk tijdens de ganse looptijd)
Meer info over open raamovereenkomsten
De opdracht werd gegund aan INAPA.
Volgende bestel/prijslijst is van toepassing.
De prijslijst/kortingen zijn vertrouwelijk en zijn enkel te gebruiken met het oog op het onderzoek naar een eventuele afname van de raamovereenkomst of in het kader van de uitvoering van deelopdrachten ten behoeve van de afnemer. De gebruiker van deze informatie vrijwaart DOKO voor alle aanspraken van derden in geval van oneigenlijk gebruik van deze informatie.
Hoe inschrijven
Door het mandaatformulier digitaal ondertekend terug te bezorgen aan Doko. Vanaf het ogenblik dat Doko het ondertekende mandaat heeft, brengen wij de leveranciers op de hoogte en kan er aansluitend gestart worden met de bestellingen binnen deze raamovereenkomst.
Contactgegevens leverancier
INAPA Belgium
Vaucumplaats 30, 1654 Huizingen
- Commercieel bediende Christel Van Asbroeck: 02/363 28 05
- c.vanasbroeck@inapa.be www.inapaonline.be