Kantoorpapier


                  Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoorpapier

       

      start 1 september 2024 


      Looptijd van 4 jaar

       

      Open raamovereenkomst 

      (inschrijving mogelijk tijdens de ganse looptijd)    

        Meer info over open raamovereenkomsten

      De opdracht werd gegund aan INAPA

      Volgende  bestel/prijslijst is van toepassing.

      De prijslijst/kortingen zijn vertrouwelijk en zijn enkel te gebruiken met het oog op het onderzoek naar een eventuele afname van de raamovereenkomst of in het kader van de uitvoering van deelopdrachten ten behoeve van de afnemer. De gebruiker van deze informatie vrijwaart DOKO voor alle aanspraken van derden in geval van oneigenlijk gebruik van deze informatie.  


                Hoe inschrijven

                Door het mandaatformulier digitaal ondertekend terug te bezorgen aan Doko. Vanaf het ogenblik dat Doko het ondertekende mandaat heeft, brengen wij de leveranciers op de hoogte en kan er aansluitend gestart worden met de bestellingen binnen deze raamovereenkomst.


                Contactgegevens leveranciers 
                Voor al jullie vragen betreffende deze raamovereenkomst:

                INAPA Belgium

                 Vaucumplaats 30, 1654 Huizingen

                • Commercieel bediende Christel Van Asbroeck: 02/363 28 05
                • c.vanasbroeck@inapa.be
                • www.inapaonline.be 


                 DOKO stafmedewerkers

                Stefanie Gryson

                stefanie.gryson@katholiekonderwijs.vlaanderen
                02 507 06 43

                Ann Walterus


                ann.walterus@katholiekonderwijs.vlaanderen 
                02 507 06 79


                Ook interesse in een andere raamovereenkomst?