Kantoorpapier


                  Raamovereenkomst voor de aankoop van kantoorpapier

       

      start 1 september 2024 


      Looptijd van 4 jaar

       

      Open raamovereenkomst 

      (inschrijving mogelijk tijdens de ganse looptijd)    

        Meer info over open raamovereenkomsten

      De opdracht werd gegund aan INAPA

      Volgende  bestel/prijslijst is van toepassing.

      De prijslijst/kortingen zijn vertrouwelijk en zijn enkel te gebruiken met het oog op het onderzoek naar een eventuele afname van de raamovereenkomst of in het kader van de uitvoering van deelopdrachten ten behoeve van de afnemer. De gebruiker van deze informatie vrijwaart DOKO voor alle aanspraken van derden in geval van oneigenlijk gebruik van deze informatie.  


                Hoe inschrijven

                Door het mandaatformulier digitaal ondertekend terug te bezorgen aan Doko. Vanaf het ogenblik dat Doko het ondertekende mandaat heeft, brengen wij de leveranciers op de hoogte en kan er aansluitend gestart worden met de bestellingen binnen deze raamovereenkomst.


                Contactgegevens leverancier



                INAPA Belgium

                 Vaucumplaats 30, 1654 Huizingen

                • Commercieel bediende Christel Van Asbroeck: 02/363 28 05
                • c.vanasbroeck@inapa.be
                • www.inapaonline.be 


                 Contactgegevens Doko

                 

                Bedrijfsteam

                Stefanie Gryson

                stefanie.gryson@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 06 43

                 

                Bedrijfsteam

                Ann Walterus

                ann.walterus@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 06 79

                Ook interesse in een andere raamovereenkomst? Overzicht