Refurbished computers
Raamovereenkomst voor de aankoop van re furbished computers en randapparatuur + recyclage/refurbishen voor onderwijsinstellingen
15/11/2021 tot 14/11/2024
Open raamovereenkomst
(inschrijving mogelijk tijdens de ganse looptijd)
Meer info over open raamovereenkomsten
Binnen de raamovereenkomst kunnen de scholen op 2 manieren een bestelling plaatsen:
Cascade
- Alleen 1ste jaar: van 15/11/2021 tem 14/11/2022
- Alleen voor de configuraties die voldoen aan de technische specificaties van de beschreven modellen
- Uitsluitend aan prijzen opgegeven in de inventaris
- Scholen moeten de volgorde respecteren
- Leverancier geeft offerte en vraagt bevestiging OF laat weten aan besteller dat hij de gevraagde conforme toestellen niet kan leveren.
Mini-competitie
- Vanaf 15/11/2021
- Alle leveranciers moeten gelijktijdig bevraagd worden met excelformulier
-
uiterste datum voor offerte,
-
eigen offerteformulier is mogelijk maar moet alle gegevens van het excelformulier bevatten,
-
uitsluitend refurbished toestellen
-
laagste totaalprijs wint
Rangschikking | Deelnemers |
1 | Ecubel Computer Trading |
2 | Centralpoint Belgiƫ /Dustin |
3 | FTC Pgeneration |
4 | NTS Computers Technology BV |
5 | IMAC & RETAIL SERVICES |
Inhoud van de raamovereenkomst:
Technische specificaties
Prijslijst
Hoe inschrijven
Door het mandaatformulier digitaal te ondertekenen. Wij brengen de leveranciers op de hoogte en dan kun je aansluitend bestellen binnen deze raamovereenkomst. Let op: er zijn 2 bestelmanieren. Je dient de juiste procedure te volgen (zie hierboven cascade en mini-competitie).
Contactgegevens Leveranciers
Ecubel
- doko@ecubel.be
- 057/27 18 19
Centralpoint
- education@centralpoint.be
- 0483/63 98 05
FTC
- doko@ftc.be
- 03/645 49 40
NTS
- doko@nts.nl
- 03/808 01 63
IRS
- scholen@irs-belgium.be
- 03/450 85 87