Odoo + afbeelding en tekst

      Schoolboeken secundair onderwijs

      Raamovereenkomst voor de aankoop van nieuwe schoolboeken
      voor het secundair onderwijs

      Nieuwsbericht

      Nieuwsbrief febr 23 : gewijzigde voorwaarden

      Nieuwsbrief 23 september 2021: Geen schoolboeken in het secundair onderwijs wegens onbetaalde facturen?

       

      Schooljaar 2019-2020, schooljaar 2020-2021, schooljaar 2021-2022

      Met de mogelijkheid tot verlenging naar schooljaar 2022-2023

      De raamovereenkomst wordt met één jaar verlengd voor schooljaar 2023-2024

       

      Open raamovereenkomst 

      (er is geen deadline voor inschrijven)

      Meer info over open raamovereenkomsten

       

      het gepubliceerde bestek



      De raamovereenkomst is gegund op 8 maart 2019. 

      Hier vind je het overzicht met de scores per gunningscriterium en per perceel voor elke inschrijver.

      Verdere toelichting

                Perceel 1: bulklevering

                Gegund aan Standaard Boekhandel

                Raadpleeg hier de voorwaarden.



                Perceel 2: aankoop en levering IN EIGEN BEHEER maar met ondersteuning van de leverancier

                Gegund aan Lichtvis BVBA

                Raadpleeg hier de voorwaarden.

                Perceel 3: de volledige uitbesteding van de aankoop en levering (extern boekenfonds) MET een vergoeding voor de school

                Gegund aan Studieshop B.V.

                Raadpleeg hier de voorwaarden.

                Perceel 4: de volledige uitbesteding van de aankoop en levering (extern boekenfonds) ZONDER vergoeding voor de school

                Reactie op mailing IDDINK

                Gegund aan IDDINK Learning Materials B.V.

                Raadpleeg hier de voorwaarden.



                Hoe inschrijven

                Let op: Voor je inschrijft op deze raamovereenkomst kijk goed na of je geen lopend contract hebt met een andere leverancier. Dit contract blijft geldig tot het tijdig wordt opgezegd.

                Je kunt voor één van deze percelen inschrijven door het mandaatformulier Standaard Boekhandel,  het mandaatformulier Studieshop, het mandaatformulier Lichtvis of het mandaatformulier Iddick  digitaal ondertekend + bijlage ingevuld te bezorgen aan info.doko@katholiekonderwijs.vlaanderen.

                Gelieve in het bijlagedocument duidelijk aan te geven voor welk perceel/percelen je wenst in te schrijven voor welke school.

                Vanaf het ogenblik dat DOKO beschikt over het ondertekende mandaat, brengen we de leverancier hiervan op de hoogte en kan er aansluitend gestart worden met bestellingen binnen deze raamovereenkomst.


                Contactgegevens leveranciers



                Perceel 1: Standaard Boekhandel

                Industriepark-Noord 28, 9100 Sint-Niklaas 

                • Daniël Dullers: 03/760 32 57
                • Moniek Van Gucht: 03/760 32 79
                • info.aanbestedingen@standaardboekhandel.be

                Perceel 2: Lichtvis BVBA

                Baron Ruzettelaan 7 bus 1, 8310 Brugge
                 

                • 09/298 09 75
                • info@lichtvis.be
                •  

                Perceel 3: Studieshop B.V.

                Waaslandlaan 8A3, 9160 Lokeren
                 

                • 09/289 19 77
                • info@studieshop.be
                •  

                Perceel 4: IDDINK Learning Materials B.V.

                Galvanistraat 119 NL-6716AE, Ede
                 

                • 014/25 82 32
                • scholen@iddink.be

                 

                Contactgegevens Doko

                 

                Bedrijfsteam

                Kristine De Saeger

                kristine.desaeger@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 06 02

                 

                Bedrijfsteam


                Gino Broeckhoven

                gino.broeckhoven@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 07 11


                Ook interesse in een andere raamovereenkomst? Overzicht