Huur van windowscomputers en chromebooks - herstelling en onderhoud ON SITE - perceel 1

      Een Vlaanderenbrede raamovereenkomst voor huur en koop door leerlingen en huur door de school van nieuwe windows laptops en chromebooks met ondersteuning uitrol en verplichte voorziening voor herstelling van accidentele schade waarbij de herstelling en het onderhoud ON SITE in de school wordt uitgevoerd. 
      Hierbinnen is ook een aanbod van refurbished toestellen voorzien.



      Nieuwsberichten

       

       

      levering van 22/4/2025  tot 22/4 /2029


       

      open raamovereenkomst


      Meer info over open raamovereenkomsten

      De opdracht werd gegund aan SIGNPOST BELGIE BV
      Binnen dit perceel kan de school windowscomputers (8 modellen) en/of chromebooks (4 modellen) afnemen ofwel voor huur of aankoop door de leerlingen ofwel voor huur door de school. Typerend is dat herstellingen onder garantie en reparatie van accidentele schade moeten ON SITE op de school of thuis bij de leerling uitgevoerd worden. Herstelling en/of vervanging (door een reservetoestel) moet uiterlijk de 4de werkdag na de aanmelding gebeurd zijn. Aanmelding gebeurt best via het online aanmeldplatform zodat er geen discussie over de hersteltijd kan ontstaan. 

      De prijslijst/kortingen zijn vertrouwelijk en zijn enkel te gebruiken met het oog op het onderzoek naar een eventuele afname van de raamovereenkomst of in het kader van de uitvoering van deelopdrachten ten behoeve van de afnemer. De gebruiker van deze informatie vrijwaart DOKO voor alle aanspraken van derden in geval van oneigenlijk gebruik van deze informatie. 

      De deelopdrachten die op basis van deze raamovereenkomst worden geplaatst zijn eenmalig maar hebben een looptijd (huurperiode) van 4 jaren. De school kan elk jaar opnieuw kiezen of ze afneemt uit dit perceel of voor een ander perceel kiest. 

      We raden de gebruiker ten stelligste aan om deel 3 Technische specificaties eerst te lezen alvorens een school een specifieke offerte laat maken en gebruik maakt van dit perceel.


      Q&A

      • Hoeveel jaar dekking tegen accidentele schade en garantie zijn voorzien?

       We makelen onderscheid tussen garantie (=fabrieksgarantie) van 2 jaar en dekking tegen accidentele schade.

      De looptijd van de dekking tegen accidentele schade kan bij aankoop van een toestel door een leerling gekozen worden door de besteller maar kan nadien niet meer verlengd worden. Dit op uitdrukkelijke vraag van de leveranciers tijdens de aanbestedingsprocedure (was oorspronkelijk voorzien om per jaar af te nemen).

      Bij huur is de looptijd van de verplichte verzekering accidentele schade gelijk aan de huurtermijn (46 maanden).

      • Engagementsverklaring

      Bij de bestelling van een deelopdracht dient een realistische schatting van het aantal toestellen meegegeven te worden. Deze schatting gebeurt in samenspraak met de leverancier.

      Deze werkwijze maakt geen engagementsverklaring noodzakelijk. Een bestelbon of via de bestelwebsite van de leverancier is voldoende. Hierop dient duidelijk vermeld te worden dat het gaat om een schatting afgesproken met de leverancier.




                Hoe inschrijven?

                Door het mandaatformulier digitaal ondertekend terug te zenden aan Doko. Vanaf het ogenblik dat Doko het ondertekende mandaat heeft, brengen wij de leverancier op de hoogte en kan je aansluitend starten met de bestellingen binnen deze raamovereenkomst.


                Contactgegevens leverancier

                Signpost  België BV

                Wolfsakker 5A, 9160 Lokeren


                 Contactgegevens Doko




                Gino Broekhoven

                gino.broeckhoven@katholiekonderwijs.vlaanderen

                02 507 06 71  




                 Ann Walterus

                ann.walterus@katholiekonderwijs.vlaanderen  

                02 507 06 79


                Ook interesse in perceel 23 of 4 van dezelfde raamovereenkomst ? 


                Of interesse in een andere raamovereenkomst? Overzicht