Huur en lease van Apple-toestellen - perceel 4
Een Vlaanderenbrede raamovereenkomst voor huur en koop door leerlingen, huur door de school en lease door de school van iPads en Apple OS toestellen met onderhoud en verzekering accidentele schade (huur) of full service onderhoudscontract (lease).
Hierbinnen is ook een aanbod van refurbished toestellen voorzien.

Nieuwsberichten
levering van 22/4/2025 tot 22/4 /2029
De opdracht werd gegund aan Econocom Products & Solutions Belux NV.
Binnen dit perceel kan de school Apple iPads (3 modellen) afnemen ofwel voor huur of aankoop door de leerlingen ofwel voor huur door de school ofwel voor lease door de school. Typerend is dat herstellingen onder garantie en reparatie van accidentele schade moeten via een systeem van Pickup & Return uitgevoerd worden. Herstelling en/of vervanging moet uiterlijk de 6de werkdag na de aanmelding gebeurd zijn. Aanmelding gebeurt best via het online aanmeldplatform zodat er geen discussie over de hersteltijd kan ontstaan.
De prijslijst/kortingen zijn vertrouwelijk en zijn enkel te gebruiken met het oog op het onderzoek naar een eventuele afname van de raamovereenkomst of in het kader van de uitvoering van deelopdrachten ten behoeve van de afnemer. De gebruiker van deze informatie vrijwaart DOKO voor alle aanspraken van derden in geval van oneigenlijk gebruik van deze informatie.
De deelopdrachten die op basis van deze raamovereenkomst worden geplaatst zijn éénmalig maar hebben een looptijd (=huurperiode) van min 3 en max 5 jaren of een leaseperiode van 34 of 46 of 58 maanden. De school kan elk jaar opnieuw kiezen of ze afneemt uit dit perceel.
We raden de gebruiker ten stelligste aan om deel 3 Technische specificaties eerst te lezen alvorens een school een specifieke offerte laat maken en gebruik maakt van dit perceel.
Q&A
- Engagementsverklaring
Bij de bestelling van een deelopdracht dient een realistische schatting van het aantal toestellen meegegeven te worden. Deze schatting gebeurt in samenspraak met de leverancier.
Deze werkwijze maakt geen engagementsverklaring noodzakelijk. Een bestelbon of via de bestelwebsite van de leverancier is voldoende. Hierop dient duidelijk vermeld te worden dat het gaat om een schatting afgesproken met de leverancier.
Hoe inschrijven?
Door het mandaatformulier digitaal ondertekend terug te zenden aan Doko. Vanaf het ogenblik dat Doko het ondertekende mandaat heeft, brengen wij de leverancier op de hoogte en kan je aansluitend starten met de bestellingen binnen deze raamovereenkomst.
Contactgegevens leverancier
Econocom
Products & solutions NV
Bastion toren, 21st flr,
Marsveldplein 5, Brussel
- jense.fontyn@econocom.com
-
02/ 790 91 11 en 0472/ 60 74 86
Contactgegevens Doko